TURYSTYTKA

BIURA PODRÓŻY

brand

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY EXTRA

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Stena Line Scandinavia AB

MARKA WSPIERANA

Stena Line

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Punkty Rabaty Przywileje

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Program lojalnościowy Extra to program punktowy, a przygoda zaczyna się od poziomu Blue. Tacy klienci otrzymują 5 pkt. za 1 wydane 1 Euro. Po zdobyciu 6250 pkt. w ciągu roku, automatycznie uzyskuje się status klienta Gold. Wówczas za każde wydane 1 Euro na konto uczestnika wpływa 10 punktów. Zebrane punkty można wykorzystywać wyłącznie do rezerwacji podróży promem, gdzie wymieniany 1 pkt. stanowi równowartość 0,01 Euro.

PLUSY I BENEFITY

WYMIANA PUNKTÓW

WARTOŚĆ 1 PUNKTU WYNOSI 0,01 EURO. UCZESTNIK MOŻE WYKORZYSTAĆ ZGROMADZONE PUNKTY DO OPŁATY ZA REZERWACJĘ PROMAMI STENA LINE.

SPECJALNE OFERTY

UCZESTNICY PROGRAMU MAJĄ DOSTĘP DO SPECJALNYCH OFERT REJSU, A TAKŻE DO OFERT ARTYKUŁÓW W SKLEPACH NA POKŁADACH PROMÓW.

STATUS EXTRA GOLD

KLIENCI GOLD OTRZYMUJĄ DODATKOWO RÓŻNE PRZYWILEJE, M.IN.: ZWOLNIENIE OD OPŁATY ZA DOKONANIE REZERWACJI TELEFONICZNIE ORAZ BEZPŁATNE WEJŚCIE DO STREFY STENA PLUS.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (promy Stena Line); Online (rezerwacje: http://www.stenaline.pl/)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

WWW Email Facebook

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry