KULTURA

KSIĘGARNIE I SKLEPY

brand

MÓJ EMPIK

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 5,88
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Empik Sp. z o.o.

MARKA WSPIERANA

Empik

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

Android iOS

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Laurens Coster oraz YetiData z Doliny Krzemowej

RODZAJ MECHANIKI

Rabaty Przywileje

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Mój empik skrywa wiele możliwości. Korzyści, jakie płyną z posiadania karty to m.in.: akcje promocyjne dla uczestników programu, możliwość dokonywania zwrotów bez okazywania paragonu oraz otrzymywanie informacji o wydarzeniach kulturalnych. Ponadto można też coś dać od siebie - zakupami z kartą mój empik, klienci wspierają biblioteki w szkołach podstawowych. Z każdej transakcji, organizator przekazuje część dochodu na zakup książek.

PLUSY I BENEFITY

RABAT NA START

PO DOŁĄCZENIU DO PROGRAMU MÓJ EMPIK I DOKONANIU PIERWSZYCH ZAKUPÓW, KLIENT OTRZYMUJE 10 ZŁ NA KOLEJNE ZAKUPY NA KWOTĘ POWYŻEJ 50 ZŁ.

ZNIŻKI

Z KARTĄ MÓJ EMPIK, KLIENT ZYSKUJE ZNIŻKI NA WYBRANE PRODUKTY PRZYGOTOWANE WYŁĄCZNIE DLA KLUBOWICZÓW.

WIRTUALNY PARAGON

W CELU DOKONANIA WYMIANY LUB ZWROTU TOWARU NIE POTRZEBNY JEST TRADYCYJNY PARAGON - WSZYSTKIE TRANSAKCJE, DOKONANE Z KARTĄ MÓJ EMPIK, WIDNIEJĄ NA KONCIE KLIENTA.

KULTURA - OSOBISTA

UCZESTNIK PROGRAMU JEST NA BIEŻĄCO INFORMOWANY O WYDARZENIACH KULTURALNYCH ORAZ PREMIERACH KSIĄŻKOWYCH, MUZYCZNYCH, FILMOWYCH I GROWYCH.

BIBLIOTECZKA

KLUBOWICZE MOGĄ TWORZYĆ LISTY PREZENTÓW DLA SIEBIE ORAZ BLISKICH. PONADTO SKANUJĄC TELEFONEM KSIĄŻKI, PŁYTY, FILMY CZY GRY, MOŻE TWORZYĆ WŁASNE WIRTUALNE BIBLIOTECZKI, A NASTĘPNIE DZIELIĆ SIĘ NIMI ZE ZNAJOMYMI W INTERNECIE.

WSPARCIE DLA BIBLIOTEK

Z KARTĄ MÓJ EMPIK, KLIENCI WSPIERAJĄ BIBLIOTEKI W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH. EMPIK Z KAŻDEJ TRANSAKCJI PRZEKAZUJE CZĘŚĆ DOCHODU NA ZAKUP KSIĄŻEK.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli, Dzieci

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (sklepy stacjonarne); Online (sklep internetowy: http://www.empik.com/)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www Aplikacja mobilna

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

Aplikacja mobilna SMS WWW Email Facebook

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Ulotki, gazetki Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry