MOTORYZACJA

SAMOCHODY NOWE

brand

TOYOTA MORE

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Toyota Motor Poland Company Limited Sp. z o.o.

MARKA WSPIERANA

Toyota

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

Android iOS

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Oskar Wegner Sp. z o.o

RODZAJ MECHANIKI

Punkty Rabaty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Toyota More to program dla właścicieli samochodów marki Toyota. Po zakupie samochodu, odpowiednia liczba punktów trafia na konto uczestnika. Punkty można też otrzymać za skorzystanie z usług serwisu Toyoty, przy płatnościach kartą płatniczo-lojalnościową Toyota Bank oraz za skorzystanie z usług partnerów programu. Zebrane punkty można wymienić na usługi serwisowe, bądź wykorzystać przy zakupie kolejnego auta (w tym przypadku punkty zostaną podwojone).

PLUSY I BENEFITY

GROMADZENIE PUNKTÓW

KLIENT OTRZYMUJE PUNKTY WEDŁUG ODPOWIEDNIEGO PRZELICZNIKA, NP: 250 PUNKTÓW ZA KAŻDE 1 000 ZŁ WYDANE NA ZAKUP SAMOCHODU TOYOTY; 4 000 PUNKTÓW ZA KAŻDE 1 000 ZŁ WYDANE NA ROBOCIZNĘ W SERWISIE TOYOTY; 4 800 PUNKTÓW ZA KAŻDE 1 000 ZŁ WYDANE NA ORYGINALNE CZĘŚCI I AKCESORIA TOYOTY.

WYMIANA PUNKTÓW

PUNKTY MOŻNA WYMIENIĆ NA JEDEN Z DWÓCH RABATÓW HONOROWANYCH W AUTORYZOWANYCH SALONACH TOYOTY, TJ.: 200 ZŁ RABATU NA ZAKUP NOWEJ TOYOTY ZA KAŻDE 10 000 PUNKTÓW TOYOTA MORE; 100 ZŁ RABATU NA SERWIS ORAZ CZĘŚCI I AKCESORIA TOYOTY ZA KAŻDE 10 000 PUNKTÓW TOYOTA MORE.

NAGRODA ZA AKTYWNOŚĆ

NAJBARDZIEJ AKTYWNI UCZESTNICY PROGRAMU DOSTAJĄ BONY PREMIOWE ORAZ PŁACĄ MNIEJ ZA HYBRYDY. PONADTO MOGĄ ODBYĆ JAZDĘ TESTOWĄ PRZED PREMIERĄ MODELU W SALONACH.

PIERWSZEŃSTWO WYBORU

UCZESTNICY PROGRAMU MOGĄ WYBRAĆ ULUBIONE EGZEMPLARZE Z WYPRZEDAŻY ROCZNIKA NA KILKA DNI PRZED JEJ OFICJALNYM ROZPOCZĘCIEM. MOGĄ TEŻ SKORZYSTAĆ Z LIMITOWANEJ OFERTY NA UPATRZONY MODEL JESZCZE PRZED STARTEM KAMPANII REKLAMOWEJ.

GARŚĆ INFORMACJI

KLUBOWICZE DOSTAJĄ NA BIEŻĄCO INFORMACJĘ O PREMIERACH NOWYCH MODELI, OFERTACH SPECJALNYCH W SALONACH I SERWISACH TOYOTY ORAZ NAJWAŻNIEJSZYCH WYDARZENIACH MOTORYZACYJNYCH.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

Aplikacja mobilna SMS WWW Email

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry