FMCG

HANDEL ŚREDNIOPOWIERCHNIOWY

brand

MOJA BIEDRONKA NA CO DZIEŃ

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 5,75
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Jeronimo Martins Polska S.A.

MARKA WSPIERANA

Biedronka

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

Android iOS

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Jeronimo Martins Polska S.A.

RODZAJ MECHANIKI

Punkty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Program „Moja Biedronka na co dzień” skierowany jest do wszystkich, którzy mają kota na punkcie maskotek. Cała zabawa polega bowiem na tym, aby otrzymać tzw. Świeżaka, bądź zniżkę na jego zakup. Za każde wydane 40 zł, klient otrzymuje 1 pkt. Po uzbieraniu 60 pkt. uczestnik dostanie maskotkę Świeżaka za darmo, z kolei po uzbieraniu 30 pkt, klient może kupić zabawkę za 19,99 zł.

PLUSY I BENEFITY

ŚWIEŻAK

JEŚLI KLIENT UZBIERA 60 PKT., OTRZYMA MASKOTKĘ ŚWIEŻAKA ZA DARMO, ZAŚ PO UZBIERANIU 30 PKT, MOŻE KUPIĆ ZABAWKĘ ZA 19,99 ZŁ.

ŁĄCZENIE KART

ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ POŁĄCZENIA ZE SOBĄ KART, TAK ABY WIELE OSÓB MOGŁO GROMADZIĆ PUNKTY NA JEDNYM KONCIE. DZIĘKI TEMU MOŻNA SZYBCIEJ OTRZYMAĆ ŚWIEŻAKA LUB ZNIŻKĘ NA JEGO ZAKUP.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli, Dzieci

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (sklepy stacjonarne)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www

REJESTRACJA OFFLINE

-

KOMUNIKACJA ONLINE

Aplikacja mobilna SMS WWW Email Facebook

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Ulotki, gazetki Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry