MODA

SKLEPY ODZIEŻOWE

brand

KLUB KLIENTA OCHNIK

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Ochnik Sp. z o.o.

MARKA WSPIERANA

OCHNIK

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Rabaty Przywileje

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Program skierowany jest do klientów, którzy ochoczo zaglądają do sklepu OCHNIK. Wchodząc w szeregi Klubowiczów, można liczyć m.in. rabat 5% na zakupy (warunkiem, aby go uzyskać jest dokonanie zakupu - w ciągu 2 lat wstecz, licząc od daty bieżącej – dowolnej liczby produktów lub usług marki OCHNIK o łącznej wartości przewyższającej kwotę 2 tys. złotych).

PLUSY I BENEFITY

STAŁY RABAT

KLUBOWICZE MAJĄ PRAWO DO 5% RABATU NA ZAKUPY PRODUKTÓW MARKI OCHNIK.

AKCJE PROMOCYJNE

UCZESTNIK PROGRAMU MA MOŻLIWOŚĆ BRANIA UDZIAŁU W AKCJACH SPECJALNYCH I PROMOCYJNYCH, TAKICH JAK: PRZEDWYPRZEDAŻ, OKOLICZNOŚCIOWE KUPONY RABATOWE.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli, Dzieci

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (sklepy stacjonarne); Online (sklep internetowy: http://www.ochnik.com/)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

-

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

SMS WWW Email

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry