SPORT

SKLEPY SPORTOWE

brand

FEELGOOD!

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 3,5
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

GO Sport Polska Sp. z o.o.

MARKA WSPIERANA

GO Sport

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Punkty Rabaty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Dzięki programowi FeelGood!, klient ma się poczuć po prostu... dobrze. Aby przystąpić do programu należy dokonać zakupu w sklepie stacjonarnym Go Sport oraz uzupełnić formularz aplikacyjny. Organizator przyznaje punkty według przelicznika: 1 zł = 1 pkt. Po zebraniu 450 punktów uczestnik otrzyma bon rabatowy, uprawniający do 15% upustu na pełnowartościowy asortyment.

PLUSY I BENEFITY

BON RABATOWY

KAŻDA ZŁOTÓWKA TO 1 PUNKT. PO UZBIERANIU 450 PUNKTÓW, KLIENT OTRZYMA BON, DAJĄCY 15% UPUSTU NA PEŁNOWARTOŚCIOWY ASORTYMENT.

USŁUGI SERWISOWE

POSIADACZE KARTY FEELGOOD! MAJĄ 20% RABATU NA USŁUGI SERWISOWE.

ZWROT PRODUKTÓW

UCZESTNICY PROGRAMU MAJĄ 30 DNI NA ZWROT ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW.

WIRTUALNE PARAGONY

WSZYSTKIE TRANSAKCJE WYKONANE Z KARTĄ FEELGOOD! SĄ WIDOCZNE KONCIE KLIENTA.

SPECJALNE OFERTY

W ZASIĘGU RĘKI SĄ TEŻ PROMOCJE DOSTĘPNE TYLKO DLA UCZESTNIKÓW PROGRAMU.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli, Dzieci

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (sklepy stacjonarne)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

-

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

SMS WWW Email Facebook

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Ulotki, gazetki Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry