KULTURA

KSIĘGARNIE I SKLEPY

brand

KARTA STAŁEGO KLIENTA

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Matras

MARKA WSPIERANA

Matras

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Rabaty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Program lojalnościowy sieci Matras Księgarnie oferuje 3 Karty Stałego Klienta: niebieską, srebrną i złotą. Warunkiem otrzymania karty jest przedstawienie dowodów zakupu z okresu ostatnich 2 lat, przekraczających w sumie kwotę: 500 zł dla karty niebieskiej; 2500 zł dla karty srebrnej i posiadanie karty niebieskiej; 7500 zł dla karty złotej i posiadanie karty srebrnej. Karta Stałego Klienta daje możliwość zakupów w sieci Matras z rabatem w wysokości: 5% - karta niebieska; 10% - karta srebrna; 20% - karta złota (z wyjątkiem podręczników dla których rabat wynosi: 5% - karta niebieska; 7,5% - karta srebrna; 20% - karta złota).

PLUSY I BENEFITY

RABATY

UCZESTNICY PROGRAMU MAJĄ MOŻLIWOŚĆ ZAKUPÓW W SIECI MATRAS Z RABATEM: 5% - KARTA NIEBIESKA; 10% - KARTA SREBRNA; 20% - KARTA ZŁOTA (ZA WYJĄTKIEM PODRĘCZNIKÓW DLA KTÓRYCH RABAT WYNOSI: 5% - KARTA NIEBIESKA; 7,5% - KARTA SREBRNA; 20% - KARTA ZŁOTA).

PROMOCJE CENOWE

W KSIĘGARNIACH PROWADZONE SĄ OKRESOWE PROMOCJE CENOWE DLA WSZYSTKICH KLIENTÓW, NA WYBRANE TYTUŁY; W PRZYPADKU KIEDY TYTUŁ JEST OBJĘTY TAKĄ PROMOCJĄ POSIADACZOWI KARTY STAŁEGO KLIENTA PRZYSŁUGUJE JEDEN WYŻSZY RABAT.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli, Dzieci

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (sklepy stacjonarne)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

-

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

WWW Email

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry