MODA

SKLEPY ODZIEŻOWE

brand

THE MEN’S WORLD CLUB

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Vistula Group S.A.

MARKA WSPIERANA

Multibrand

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Punkty Rabaty Przywileje

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Karta "The Men’s World Club" obowiązuje w sklepach Vistula, Wólczanka oraz Lambert. Po dokonaniu zakupu w salonach bądź sklepach internetowych Vistula lub Wólczanka należy wypełnienić formularz Karty Klienta. 1 zł wydany na zakupy w salonie lub w sklepach internetowych to 1 pkt. Zgromadzone na Karcie Klienta 2500 pkt można wymienić na kupon rabatowy o wartości 200 zł, a 5000 pkt na rabat 500 zł, które można wykorzystać podczas zakupów w salonach Vistula, Wólczanka oraz Lambert. Po przekroczeniu przez uczestnika 10.000 zł obrotu, zapisanego na Karcie Klienta „The Men’s World Club Classic” otrzymuje on kartę "The Men's World Club Gold". Posiadacz tej karty otrzymuje stały rabat w wysokości 10% - na wszystkie produkty w regularnej cenie. Punkty zebrane na koncie uczestnika są ważne przez okres 12 miesięcy, licząc od daty ich przyznania.

PLUSY I BENEFITY

BONY ZAKUPOWE

JEŚLI UCZESTNIK UZBIERA NA KONCIE 2500 PKT., MOŻE WYMIENIĆ JE NA RABAT W WYSOKOŚCI 200 ZŁ. Z KOLEI PO UZBIERANIU 5000 PKT., UCZESTNIK OTRZYMA RABAT W WYSOKOŚCI 500 ZŁ.

ZŁOTA KARTA STAŁEGO KLIENTA

PO DOKONANIU ZAKUPÓW W SALONACH VISTULA, WÓLCZANKA LUB LAMBERT NA ŁĄCZNĄ KWOTĘ 10.000 ZŁ., KLIENT OTRZYMA ZŁOTĄ KARTĘ STAŁEGO KLIENTA. UPRAWNIA ONA DO 10% RABATU NA WSZYSTKIE PRODUKTY OFEROWANE W REGULARNYCH CENACH W SALONACH STACJONARNYCH ORAZ W SKLEPACH ONLINE.

DODATKOWE PUNKTY

W RAMACH SPECJALNYCH AKCJI PROMOCYJNYCH, KLIENCI MAJĄ MOŻLIWOŚĆ ZDOBYCIA M.IN. DODATKOWYCH PUNKTÓW.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni
Dorośli

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (sklepy stacjonarne); Online (sklep internetowy: http://vistula.pl/)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

WWW Email Facebook

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry