MOTORYZACJA

SERWISY I STACJE OBSŁUGI

brand

SZEROKOŚCI

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

DBK Sp. z o.o.

MARKA WSPIERANA

DBK group

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Punkty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

31.12.2017

OPIS

Szerokości! to program lojalnościowy, który polega na zbieraniu punktów za usługi w kilkunastu punktach serwisowych należących do Grupy DBK. Punkty można uzyskać poprzez zakup towarów lub usług oferowanych przez Organizatora w Punktach Serwisowych (wyłączając naprawy gwarancyjne i powypadkowe) oraz udział w wybranych promocjach wskazanych przez organizatora. Zebrane punkty można wymienić na nagrody z katalogu, który jest dostępny w każdym z punktów oraz na stronie internetowej programu.

PLUSY I BENEFITY

NAGRODY ZA PUNKTY

UZBIERANE PUNKTY MOŻNA WYMIENIAĆ NA NAGRODY Z KATALOGU, NP. 45 PKT = KUBEK CERAMICZNY; 219 PKT = KAMIZELKA DAMSKA/MĘSKA; 311 PKT = ODKURZACZ SAMOCHODOWY.

AKCJE SPECJALNE

ORGANIZATOR PROGRAMU PRZYGOTOWUJE CYKLICZNE AKCJE SPECJALNE, PODCZAS KTÓRYCH KLIENCI MOGĄ ZDOBYWAĆ DODATKOWE PUNKTY.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (stacje serwisowe)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

-

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

SMS WWW Email Facebook

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

-

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry