HORECA

RESTAURACJE

brand

KARTA STAŁEGO KLIENTA

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Roma

MARKA WSPIERANA

Roma

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Mężczyźni, Kobiety; Dorośli, Dzieci

RODZAJ MECHANIKI

Punkty Rabaty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Posiadacze Karty Stałego Klienta restauracji Roma mogą gromadzić punkty. Naliczane są one według zasady: 1 zł = 1 pkt. za każdorazowe zamówienie usługi gastronomicznej w lokalu lub telefonicznie z dowozem. Przystąpienie do programu zapewnia 5% rabat według zasady: 1 uzyskany pkt odpowiada wartości 0,05 zł. Kiedy klient uzyska 300 pkt w skali miesiąca, otrzymuje wyższy poziom rabatowy – 10%: 1 uzyskany pkt to 0,10 zł. Punkty można wykorzystać w dowolnej chwili, pod warunkiem, że płatność punktami za zamówienie pokrywa całość rachunku.

PLUSY I BENEFITY

RABATY

NA START KLIENT DOSTAJE 5% RABATU WEDŁUG ZASADY: 1 UZYSKANY PKT ODPOWIADA WARTOŚCI 0,05 ZŁ. KIEDY KLIENT UZYSKA 300 PKT W SKALI MIESIĄCA, OTRZYMUJE WYŻSZY POZIOM RABATOWY – 10%: 1 UZYSKANY PKT TO 0,10 ZŁ.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli, Dzieci

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (pizzerie Roma)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

-

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

WWW

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Ulotki, gazetki Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry