MODA

SKLEPY ODZIEŻOWE

brand

KARTA STAŁEGO KLIENTA

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Aryton Sp. z o.o.

MARKA WSPIERANA

PATRIZIA ARYTON

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Punkty Rabaty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Karta Stałego Klienta oferuje zbieranie punktów oraz rabaty. Aby przystąpić do programu należy dokonać dowolnego zakupu w jednym z salonów firmowych PATRIZIA ARYTON. Podczas naliczania punktów na kartę stosuje się zasadę 1 zł = 1 pkt. Za zgromadzenie odpowiedniej liczby punktów, klient otrzymuje rabat: 1.001 – 5.000 pkt. -> 5% rabatu; 5.001 – 15.000 pkt. -> 7% rabatu; powyżej 15.001 pkt. -> 10% rabatu.

PLUSY I BENEFITY

RABATY ZA PUNKTY

ZA UZBIERANIE ODPOWIEDNIEJ LICZBY PUNKTÓW, KLIENT DOSTANIE RABAT: 1.001 – 5.000 PKT. -> 5% RABATU; 5.001 – 15.000 PKT. -> 7% RABATU; POWYŻEJ 15.001 PKT. -> 10% RABATU.

STAŁE RABATY

KLUBOWICZE NAGRADZANI SĄ OD CZASU DO CZASU SPECJALNYMI RABATAMI, KTÓRE SĄ DEDYKOWANE TYLKO DLA NICH.

NEWSLETTER

KLIENT OTRZYMUJE ELEKTRONICZNY BIULETYN Z OFERTAMI I NOWOŚCIAMI, JAKIE AKTUALNIE SĄ W SALONACH PATRIZIA ARYTON.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Kobiety
Dorośli

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (sklepy stacjonarne)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

-

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

WWW Email

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep

CUSTOMER CARE ONLINE

Email Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry