FMCG

HANDEL TRADYCYJNY

brand

PROGRAM DOBREGO KLIENTA

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

F.H.U. Hitpol

REGULAMIN

-

MARKA WSPIERANA

Hitpol

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Wewnętrzny dział marketingu firmy

RODZAJ MECHANIKI

Punkty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Oferta firmy Hitpol okazała się hitem. Świadczy o tym fakt, że Program Dobrego Klienta to już piąta edycja programu lojalnościowego. Ostatni widniał pod nazwą: Karta Dobrego Klienta IV i obowiązywał do 22.08.2016 r. Nowa edycja działa na tych samych zasadach, co poprzednie, tzn. za zakupy w sklepach Hitpol, klient dostaje punkty. Każde wydane 10 złotych to 1 punkt. Punkty można później wymienić na nagrody umieszczone na plakacie Programu Dobrego Klienta.

PLUSY I BENEFITY

NAGRODY ZA PUNKTY

10 ZŁ = 1 PKT. PUNKTY MOŻNA WYMIENIAĆ NA NAGRODY UMIESZCZONE NA PLAKACIE PROGRAMU DOBREGO KLIENTA.

PODGLĄD PUNKTÓW

UCZESTNIK PROGRAMU MOŻE SPRAWDZIĆ SALDO PUNKTOWE NA STRONIE INTERNETOWEJ: HTTP://WWW.HITPOL.PL/PUNKTY/PUNKTY.HTML

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli, Dzieci

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (sklepy stacjonarne)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

-

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

WWW Email

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Ulotki, gazetki Inne

CUSTOMER CARE ONLINE

Email Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

Inne

Powrót do góry