FMCG

HANDEL ŚREDNIOPOWIERCHNIOWY

brand

KARTA STAŁEGO KLIENTA

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

SPAR Polska S. A.

MARKA WSPIERANA

SPAR

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Punkty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

W sprawie programu lojalnościowego i SPAR nie pozostał obojętny. Dla tych, którzy stale zaglądają do marketu, firma proponuje "Kartę Stałego Klienta". Żeby ją zdobyć wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny oraz zostawić go w sklepie stacjonarnym. Karta służy do gromadzenia punktów, które przyznawane są według przelicznika 1zł = 1 pkt. Zebrane punkty w dowolnym momencie można wymienić na nagrody z katalogu nagród SPAR (obejmuje on przedmioty codziennego użytku, akcesoria domowe, sprzęty AGD i zabawki dla dzieci). Punkty ważne są przez 24 miesiące.

PLUSY I BENEFITY

NAGRODY ZA PUNKTY

ZEBRANE PUNKTY MOŻNA WYMIENIĆ NA NAGRODY Z KATALOGU NAGRÓD SPAR (NP. 573 P. - KUBEK SPAR, 1229 P. - PIŁKA NOŻNA, 6805 P. - GRA MONOPOL, 16810 P. - EKSPRES CIŚNIENIOWY).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli, Dzieci

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (sklepy stacjonarne)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

-

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

WWW Email

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Ulotki, gazetki Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry