FMCG

HANDEL TRADYCYJNY

brand

CODZIENNE KORZYŚCI

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 7,25
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Żabka Polska sp. z o.o

MARKA WSPIERANA

Żabka

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

Android iOS Windows

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Punkty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

30.06.2017

OPIS

Żabka dała zielone światło dla programu lojalnościowego w 2015 roku. Zasady nie są skomplikowane i każdy skuma o co w nich chodzi. Aby przystąpić do programu należy zrobić jednorazowo zakupy za minimum 11 zł (z wyłączeniem płatności za rachunki, usługi Lotto oraz wyroby tytoniowe) oraz odebrać elektroniczny identyfikator zbliżeniowy. Później idzie jak z płatka. Za każde kolejne zakupy o wartości minimum 11 zł, w ręce klienta wpadnie jeden e-znaczek. Znaczki można wymieniać na nagrody. Przykłady: za 35 e-znaczków - film 3D za 12 zł w Multikinie; za 15 e-znaczków - dowolna zapiekanka; za 10 e-znaczków - hot dog. Program Żabki z pewnością będzie smacznym kąskiem dla łowców okazji.

PLUSY I BENEFITY

NAGRODY ZA E-ZNACZKI

ZNACZKI MAJĄ ZNACZENIE - ZA ICH ZBIERANIE CZEKAJĄ NAGRODY, NP.: ZA 10 E-ZNACZKÓW - KAWA 200 ML; ZA 20 E-ZNACZKÓW - PANINI; ZA 35 E-ZNACZKÓW - FILM 3D ZA 12 ZŁ W KINIE HELIOS.

NIECODZIENNE OKAZJE

UCZESTNICY PROGRAMU MOGĄ LICZYĆ NA SPECJALNE OFERTY, NP. NIŻSZE CENNY PRODUKTÓW Z OZNACZNIKIEM „CENA Z KARTĄ CODZIENNE KORZYŚCI”.

WGLĄD DO KONTA

W KAŻDEJ CHWILI KLIENT MA MOŻLIWOŚĆ SPRAWDZENIA STANU KONTA ON-LINE.

NEWSLETTER

CO 2 TYGODNIE KLIENT OTRZYMUJE ELEKTRONICZNY BIULETYN Z PROMOCJAMI I NOWOŚCIAMI, JAKIE AKTUALNIE SĄ W SKLEPIE ŻABKA.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli, Dzieci

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (sklepy stacjonarne)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www Aplikacja mobilna

REJESTRACJA OFFLINE

-

KOMUNIKACJA ONLINE

Aplikacja mobilna SMS WWW Email

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Ulotki, gazetki Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry