HEALTHCARE & BEAUTY

SPA

brand

PROGRAM PUNKTOWY DLA STAŁYCH KLIENTÓW

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Studio TFW spółka cywilna

MARKA WSPIERANA

Time for Wax

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Punkty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Czas na program lojalnościowy Time for Wax. Kto decyduje się na depilację woskową nie tylko na wczasy, ale od czasu do czasu zagląda do salonu, może założyć kartę stałego klienta Time for Wax. Przygoda zaczyna się z chwilą wypełnienia formularza, otrzymania karty i skorzystania z oferty. Każdemu, kto chodzi na depilację częściej niż raz w miesiącu, uzbieranie punktów na zabieg pójdzie... gładko. Za jedną usługę otrzyma jeden punkt. Jeśli jednak od ostatniej wizyty upłynął ponad miesiąc, nagroda zostanie nieco obcięta i na karcie pojawi się pół punktu. Po 10 wizytach uczestnik programu może skorzystać z zabiegu o wartości zgromadzonych punktów. Kto uzbiera ich za mało nie musi rwać sobie włosów z głowy - może dopłacić różnicę gotówką lub kartą.

PLUSY I BENEFITY

ZBYT MAŁO PUNKTÓW? MOŻNA DOPŁACIĆ

JEŚLI KLIENT NIE MA WYSTARCZAJĄCEJ LICZBY PUNKTÓW NA REALIZACJĘ ZABIEGU, MOŻE DOPŁACIĆ RÓŻNICĘ KARTĄ LUB GOTÓWKĄ.

ZABIEG ZA PUNKTY

PO 10 WIZYTACH KLUBOWICZ DOSTAJE W PREZENCIE ZABIEG O WARTOŚCI ZGROMADZONYCH PUNKTÓW.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (salony Time for Wax)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

-

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

WWW Email

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry