FMCG

HANDEL WIELKOPOWIERZCHNIOWY

brand

PROGRAM RODZINKA

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 2
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Carrefour Polska Sp. z o.o.

MARKA WSPIERANA

Carrefour

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

Android iOS

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Punkty Rabaty Przywileje

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

-

OPIS

Rodzinka to program lojalnościowy dla stałych klientów, który polega na zbieraniu punktów na specjalną kartę. Otrzymuje się je za paragony na poszczególne kwoty: zakup produktów od 0,01 zł do 9,99 zł – 1 punkt; zakup produktów od 10,00 zł do 19,99 zł – 3 punkty; zakup produktów od 20,00 zł do 29,99 zł – 6 punktów; zakup produktów od 30,00 zł do 39,99 zł – 9 punktów itd.). Każde 600 punktów zebrane na koncie zostanie automatycznie wymienione przy kasie na e-Kupon rabatowy o wartości 10 zł. Klienci, którzy ukończyli 60 lat mogą odebrać Kartę Seniora. Upoważnia ona do 10% rabatu na zakupy o wartości co najmniej 50 zł. Wraz z rachunkiem klient otrzymuje e-Kupon rabatowy, który można wykorzystać podczas kolejnych zakupów. 11 kwietnia 2017 roku wprowadzone zostaną zmiany do Regulaminu Programu Rodzinka.Najważniejsze z nich to rozszerzenie funkcji karty mobilnej w aplikacji „Mój Carrefour”.

PLUSY I BENEFITY

KUPONY RABATOWE

KAŻDE 600 PUNKTÓW ZEBRANE NA KONCIE ZOSTANIE AUTOMATYCZNIE WYMIENIONE PRZY KASIE NA E-KUPON RABATOWY O WARTOŚCI 10 ZŁ

APLIKACJA MOBILNA

DO APLIKACJI MOŻNA PRZENIEŚĆ POSIADANĄ PLASTIKOWĄ KARTĘ LOJALNOŚCIOWĄ (KARTĘ RODZINKA, KARTĘ SENIORA LUB KARTĘ PRACOWNIKA) I KORZYSTAĆ Z JEJ BENEFITÓW. JEST TO PIERWSZY PROGRAM LOJALNOŚCIOWY Z MOBILNYMI KUPONAMI STWORZONY W DUŻEJ SIECI HANDLOWEJ W POLSCE

PLANY ROZWOJOWE

KOLEJNYM ETAPEM ROZWOJU APLIKACJI BĘDZIE PERSONALIZOWANA OFERTA NA PODSTAWIE HISTORII ZAKUPÓW ORAZ POŁĄCZENIE WSZYSTKICH NARZĘDZI LOJALNOŚCIOWYCH, OBOWIĄZUJĄCYCH W SKLEPACH CARREFOUR

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli, Dzieci

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Online (sklep internetowy: https://www.ecarrefour.pl/); Offline (sklepy stacjonarne)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Aplikacja mobilna

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe Sklep Infolinia

KOMUNIKACJA ONLINE

Aplikacja mobilna WWW Email

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Ulotki, gazetki Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry