DOM I OGRÓD

DOM I OGRÓD INNE

brand

KARTA STAŁEGO KLIENTA KAKADU

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 8
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Kakadu Sp. z o.o.

MARKA WSPIERANA

Kakadu

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Rabaty Przywileje

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Program oferuje trzy karty: Zieloną, Niebieską oraz Czerwoną. Upoważniają one do zakupów w sieci sklepów zoologicznych Kakadu z rabatem w wysokości: 3% Karta Zielona, 5% Karta Niebieska, 7% Karta Czerwona. Warunkiem otrzymania karty jest przedstawienie dowodów zakupu za okres od 02.01.2014, w dowolnych sklepach sieci Kakadu przekraczających w sumie kwotę: 500 zł dla Karty Zielonej, 1000 zł dla Karty Niebieskiej, 1500 zł dla Karty Czerwonej.

PLUSY I BENEFITY

STAŁE RABATY

STAŁY RABAT NA ZAKUPY W SKLEPACH STACJONARNYCH SIECI KAKADU ORAZ W E-SKLEPIE W WYSOKOŚCI 3% 5% LUB 7%

NEWSLETTER

PRZY ZAPISANIU SIĘ DO NEWSLETTERA 10% RABATU NA ZAKUPY W E-SKLEPIE

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyżni, Kobiety
Dorośli

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Online (sklep internetowy: http://e-sklep.kakadu.pl/); Offline (sklepy stacjonarne)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

-

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe Sklep

KOMUNIKACJA ONLINE

WWW Facebook

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry