PROGRAMY MULTIBRAND

PROGRAMY MULTIBRAND

brand

PASZPORT KORZYŚCI

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 1,62
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Polkomtel Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A., PLUS BANK S.A., Paszport Korzyści Sp. z o.o.

REGULAMIN

-

MARKA WSPIERANA

Multibrand

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

Android iOS Windows

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Rabaty Przywileje

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

30.10.2016

OPIS

Paszport Korzyści był programem przygotowany dla klientów Plusa, Cyfrowego Polsatu, Plus Banku oraz osób zainteresowanych ich ofertą. U wybranych partnerów programu na uczestników czekały: rabaty na artykuły spożywcze, zabawki, kosmetyki, odzież oraz artykuły dla zwierząt; promocje na usługi i zakupy w sklepach internetowych; niższe rachunki za telefon, telewizję i internet w Plusie, Cyfrowym Polsacie w rezultacie zakupów z użyciem Karty Korzyści, możliwość wzięcia udziału w konkursach, w których do wygrania są nagrody rzeczowe oraz możliwość udziału w różnych wydarzeniach.

PLUSY I BENEFITY

Brak benefitów...
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (w sklepach stacjonarnyc; punktach objętych promocją)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www Aplikacja mobilna

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

Aplikacja mobilna WWW Email Facebook

KOMUNIKACJA OFFLINE

List Sklep Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry