HORECA

KAWIARNIE

brand

COFFEE CLUB

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 4,62
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Costa Coffee

MARKA WSPIERANA

Costa Coffee

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Human2Human Sp. z o.o.

RODZAJ MECHANIKI

Punkty Przywileje

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Rejestracja w programie Costa Coffee nic nie kosztuje, w zamian organizator serwuje kartę i specjalne nagrody. Za każdy zarejestrowany zakup uczestnikowi przyznawane są punkty: 1 zł = 5 pkt. Nagrody w programie wybierane są przez organizatora, mogą to być produkty lub usługi gastronomiczne dostępne w kawiarniach Costa Coffee. Klient może sprawdzić stan punktów na stronie internetowej lub u pracownika kawiarni. Każdy 1 punkt zarejestrowany na karcie programu to równowartość 0,01 zł. Suma wartości nagród uzyskanych przez uczestnika nie może przekroczyć jednorazowo kwoty 200 zł.

PLUSY I BENEFITY

SPECJALNE OFERTY

UCZESTNIK PROGRAMU OTRZYMUJE OKAZJONALNE RABATY U ORGANIZATORA.

NEWSLETTER

INFORMACJE O NOWOŚCIACH, PROMOCJACH, KONKURSACH, NOWO OTWARTYCH KAWIARNIACH A TAKŻE CIEKAWOSTKI ZE ŚWIATA KAWY

DODATKOWE PUNKTY

DODATKOWE PUNKTY PRZYZNAWANE UCZESTNIKOM PROGRAMU ZA WYPEŁNIENIE ANKIETY DOTYCZĄCEJ OBSŁUGI W KAWIARNIACH COSTA COFFE

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli, Dzieci

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (w kawiarniach Costa Coffee)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

-

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe Sklep

KOMUNIKACJA ONLINE

WWW Email Facebook

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Ulotki, gazetki

CUSTOMER CARE ONLINE

Email Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry