MODA

SKLEPY ODZIEŻOWE

brand

H&M CLUB

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 7,75
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

H&M Hennes & Mauritz

MARKA WSPIERANA

H&M

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

Android iOS

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Punkty Rabaty Przywileje

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

H&M Club to program lojalnościowy skierowany do stałych klientów, który oferuje m.in. specjalne usługi oraz śledzenie dedykowanych ofert. Klubowicze mają możliwość zbierania punktów (1 pkt równa się 1 zł). Dzięki nim klient uzyskuje dostęp do nagród i przywilejów. Uczestnictwo w klubie jest bezpłatne. Polska jest jednym z pierwszych 6 wiodących rynków H&M, gdzie prowadzony jest program lojalnościowy H&M Club. Obecnie program funkcjonuje również w Austrii, Holandii, Niemczech, Finlandii i Norwegii.

PLUSY I BENEFITY

BENEFIT ZA REJESTRACJĘ

ZA PRZYSTĄPIENIE DO KLUBU, KAŻDY KLIENT OTRZYMUJE 10% RABATU NA PIERWSZY ZAKUP PRODUKTÓW W CENIE REGULARNEJ. ZNIŻKĘ NALEŻY WYKORZYSTAĆ W CIĄGU DWÓCH TYGODNIU OD MOMENTU REJESTRACJI.

PUNKTY H&M CLUB

ZA KAŻDY WYDANY 1 PLN, KLIENT OTRZYMUJE 1 PKT NA SWOJE KONTO W PROGRAMIE. ABY ZBIERAĆ PUNKTY W SKLEPACH STACJONARNYCH NALEŻY POKAZAĆ SWÓJ KOD KRESKOWY H&M CLUB ID W APLIKACJI MOBILNEJ H&M. PO UZBIERANIU 100 PKT UCZESTNIK OTRZYMUJE 10% RABATU NA KOLEJNE ZAKUPY

WYDARZENIA KLUBOWE

ZAPROSZENIA NA PRZEDPREMIEROWĄ SPRZEDAŻ SPECJALNYCH/LIMITOWANYCH KOLEKCJI

APLIKACJA MOBILNA H&M

DOSTĘP DO RABATÓW, INSPIRACJI I AKTUALNOŚCI ZE ŚWIATA MODY

KONKURSY

DODATKOWE AKTYWACJE DLA UCZESTNIKÓW, W KTÓRYCH ZA UZBIERANE PUNKTY MOGĄ BRAĆ UDZIAŁ W KONKURSACH RYWALIZUJĄC O ZAPROSZENIA NA POKAZY MODY CZY IMPREZY W STREFIE DLA VIP-ÓW – PIERWSZY TAKI KONKURS TO H&M LOVES MUSIC WARSAW

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Męzczyżni, Kobiety
Dorośli, Dzieci

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (sklepy stacjonarne); Online (sklep internetowy: http://www2.hm.com/pl_pl/index.html)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www Aplikacja mobilna

REJESTRACJA OFFLINE

-

KOMUNIKACJA ONLINE

Aplikacja mobilna WWW Email Facebook

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Ulotki, gazetki Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry