MODA

MEDIA INNE

brand

GATTA CLUB

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Ferax Sp. z o. o.

MARKA WSPIERANA

Gatta

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Punkty Rabaty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

nie dotyczy

OPIS

Marka Gatta kojarzona jest przede wszystkim z wysokiej klasy rajstopami, tworzonymi w oparciu o nowoczesne technologie produkcyjne. W asortymencie Gatty znajdziemy także zmysłową bieliznę, modną odzież damską oraz wygodne stroje kąpielowe. Dbając o nowoczesność i zaangażowanie Klientów, firma postawiła na wprowadzenie programu lojalnościowego, aby docenić ich lojalność. Club Gatta kierowany jest do zarejestrowanych, stałych Klientów marki. Jego funkcjonalność polega na zbieraniu punktów, które następnie wymieniane są na rabaty. Każda złotówka wydana w sklepie z kartą lojalnościową generuje 1 punkt na Koncie Klienta. Klubowicz, który w ciągu 365 dni, od dnia wydania Karty, uzbiera co najmniej 400 Punktów, otrzymuje rabat w wysokości 5%. Rabat można zwiększyć, jezeli Klientowi uda się uzbierać w ciągu kolejnego roku 300 punktów. Wtedy uzyskuje rabat 7%. Organizator ma możliwość przeprowadzania akcji, dzięki którym Klubowicz może zyskać większą liczbę punktów. Gatta ceni sobie lojalność, dlatego rabat nie jest stały, generowany raz na zawsze. Punkty zerowane są po roku od uzyskania danego progu punktowego, jeżeli Klient nie uzbiera wystarczającej liczby, aby być zakwalifikowanym do następnego. Sytuacja prezentuje się następująco. Zapisując się do Clubu Gatty mamy rok na uzbieranie 400 punktów na Karcie. Jeżeli uda nam się to osiągnąć dostajemy stały rabat w wysokości 5% na zakupy w sklepie stacjonarnym oraz internetowym. Od dnia uzbierania 400 punktów mamy rok na zdobycie kolejnych 300 punktów, dzięki którym uzyskamy rabat 7%. Od chwili uzbierania 700 punktów lub z upływem 365 dni od dnia uzbierania 400 punktów, punkty naliczane są od nowa. Rabat zostaje utracony, jeżeli Klubowiczowi nie uda się uzbierać w tym czasie 400 punktów. Jak widać, mechanizm wymaga dużego zaangażowania ze strony Klienta, ale Gatta ceni sobie lojalność.

PLUSY I BENEFITY

PUNKTY

KLUBOWICZ ZBIERA PUNKTY NA SWOIM KONCIE KLIENTA. KAŻDA ZŁOTÓWKA WYDANA W SKLEPIE STACJONARNYM PO OKAZANIU KARTY KLUBOWEJ LUB NA STRONIE INTERNETOWEJ PO WPISANIU NUMERU KARTY TO JEDEN PUNKT. WAŻNE, ABY UZBIERAĆ 400 LUB 700 PUNKTÓW, DZIĘKI TEMU MOŻNA LICZYĆ NA RABATY.

RABATY

KLUBOWICZ, KTÓRY UZBIERA 400 PUNKTÓW W CIĄGU 365 DNI OD PRZYSTĄPIENIA DO PROGRAMU MA ZAGWARANTOWANY RABAT W WYSOKOŚCI 5%. OD TEGO CZASU KLIENT MA KOLEJNY ROK NA ZGROMADZENIE DODATKOWYCH 300 PUNKTÓW (ŁĄCZNIE 700), W CELU UZYSKANIA 7-PROCENTOWEGO RABATU.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Zarejestrowani Klienci sklepu internetowego Gatta
Kobiety, Mężczyźni, Młodzież powyżej 13 roku życia.

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

offline (sklepy stacjonarne) online (sklep internetowy)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

SMS Email

KOMUNIKACJA OFFLINE

-

CUSTOMER CARE ONLINE

Email

CUSTOMER CARE OFFLINE

List Formularz kontaktowy

Powrót do góry