MODA
MEDIA INNE
ORGANIZATOR
Ferax Sp. z o. o.
REGULAMIN
MARKA WSPIERANA
Gatta
APLIKACJA MOBILNA
-
AGENCJA ODPOWIEDZIALNA
brak informacji
RODZAJ MECHANIKI
Punkty
Rabaty
LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW
DATA ZAMKNIĘCIA
nie dotyczy
Marka Gatta kojarzona jest przede wszystkim z wysokiej klasy rajstopami, tworzonymi w oparciu o nowoczesne technologie produkcyjne. W asortymencie Gatty znajdziemy także zmysłową bieliznę, modną odzież damską oraz wygodne stroje kąpielowe. Dbając o nowoczesność i zaangażowanie Klientów, firma postawiła na wprowadzenie programu lojalnościowego, aby docenić ich lojalność. Club Gatta kierowany jest do zarejestrowanych, stałych Klientów marki. Jego funkcjonalność polega na zbieraniu punktów, które następnie wymieniane są na rabaty. Każda złotówka wydana w sklepie z kartą lojalnościową generuje 1 punkt na Koncie Klienta. Klubowicz, który w ciągu 365 dni, od dnia wydania Karty, uzbiera co najmniej 400 Punktów, otrzymuje rabat w wysokości 5%. Rabat można zwiększyć, jezeli Klientowi uda się uzbierać w ciągu kolejnego roku 300 punktów. Wtedy uzyskuje rabat 7%. Organizator ma możliwość przeprowadzania akcji, dzięki którym Klubowicz może zyskać większą liczbę punktów. Gatta ceni sobie lojalność, dlatego rabat nie jest stały, generowany raz na zawsze. Punkty zerowane są po roku od uzyskania danego progu punktowego, jeżeli Klient nie uzbiera wystarczającej liczby, aby być zakwalifikowanym do następnego. Sytuacja prezentuje się następująco. Zapisując się do Clubu Gatty mamy rok na uzbieranie 400 punktów na Karcie. Jeżeli uda nam się to osiągnąć dostajemy stały rabat w wysokości 5% na zakupy w sklepie stacjonarnym oraz internetowym. Od dnia uzbierania 400 punktów mamy rok na zdobycie kolejnych 300 punktów, dzięki którym uzyskamy rabat 7%. Od chwili uzbierania 700 punktów lub z upływem 365 dni od dnia uzbierania 400 punktów, punkty naliczane są od nowa. Rabat zostaje utracony, jeżeli Klubowiczowi nie uda się uzbierać w tym czasie 400 punktów. Jak widać, mechanizm wymaga dużego zaangażowania ze strony Klienta, ale Gatta ceni sobie lojalność.
PUNKTY
KLUBOWICZ ZBIERA PUNKTY NA SWOIM KONCIE KLIENTA. KAŻDA ZŁOTÓWKA WYDANA W SKLEPIE STACJONARNYM PO OKAZANIU KARTY KLUBOWEJ LUB NA STRONIE INTERNETOWEJ PO WPISANIU NUMERU KARTY TO JEDEN PUNKT. WAŻNE, ABY UZBIERAĆ 400 LUB 700 PUNKTÓW, DZIĘKI TEMU MOŻNA LICZYĆ NA RABATY.
RABATY
KLUBOWICZ, KTÓRY UZBIERA 400 PUNKTÓW W CIĄGU 365 DNI OD PRZYSTĄPIENIA DO PROGRAMU MA ZAGWARANTOWANY RABAT W WYSOKOŚCI 5%. OD TEGO CZASU KLIENT MA KOLEJNY ROK NA ZGROMADZENIE DODATKOWYCH 300 PUNKTÓW (ŁĄCZNIE 700), W CELU UZYSKANIA 7-PROCENTOWEGO RABATU.
TARGET PROGRAMU
Zarejestrowani Klienci sklepu internetowego Gatta
Kobiety, Mężczyźni, Młodzież powyżej 13 roku życia.
DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW
offline (sklepy stacjonarne) online (sklep internetowy)
REJESTRACJA ONLINE
Strona www
REJESTRACJA OFFLINE
Formularze papierowe
KOMUNIKACJA ONLINE
SMS
Email
KOMUNIKACJA OFFLINE
-
CUSTOMER CARE ONLINE
Email
CUSTOMER CARE OFFLINE
List
Formularz kontaktowy