MODA

ODZIEŻ

brand

KLUB TIMBERLAND

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Marketing Investment Group S.A

MARKA WSPIERANA

Timberland

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Rabaty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

nie dotyczy

OPIS

Timberland ceni sobie długotrwałe relacje. Jakość tych relacji jest tak samo ważna, jak jakość produktów marki, dlatego powstało specjalne miejsce, łączące fanów marki. Klub Timberland jednoczy ludzi wyjątkowych, dla których przywiązanie do marki to coś więcej niż tylko regularne zakupy. Aby przystąpić do Programu i otrzymać Kartę Timberland, należy dokonać jednorazowego zakupu na kwotę nie mniejszą niż 400 złotych. Karta Timberland upoważnia Uczestnika do otrzymania 5% rabatu za nabycia towarów objętych Programem. Dodatkowo możesz liczyć na regularne akcje specjalne przygtowywane wyłącznie dla Klubowiczów oraz priorytetowy dostęp do informacji na temat wyjątkowych kolekcji czy ofert.

PLUSY I BENEFITY

PROMOCJE I WYDARZENIA

SPECJALNIE DLA UCZESTNIKÓW KLUBU, TIMBERLAND PRZEWIDUJE REGULARNE AKCJE SPECJALNE. DODATKOWO KAŻDY Z UCZESTNIKÓW MA PRIORYTETOWY DOSTĘP DO INFORMACJI NA TEMAT KOLEKCJI DOSTĘPNYCH W SALONACH I NA TIMBERLAND.PL

RABATY

UCZESTNIK PROGRAMU OTRZYMUJE 5% RABATU NA WSZYSTKIE ZAKUPY W SALONACH TIMBERLAND I NA TIMBERLAND.PL

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Dorośli, Kobiety, Mężczyźni

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

offline, online

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe Sklep

KOMUNIKACJA ONLINE

Strona www Email

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep

CUSTOMER CARE ONLINE

Email Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

Infolinia

Powrót do góry