HEALTHCARE & BEAUTY

DROGERIE

brand

KARTA HEBE

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 7,5
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Jeronimo Martins Drogeria i Farmacja Sp. z o.o.

MARKA WSPIERANA

Hebe

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

Android iOS Windows

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Rabaty Przywileje

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Z tytułu uczestnictwa w Programie Uczestnikom przyznawane są określone profity polegające między innymi na kierowaniu do nich akcji promocyjnych umożliwiających zakup w danym okresie oznaczonych towarów w promocyjnych cenach. Uczestnik programu otrzymuję plastikową kartę lojalnościową lub elektroniczną w aplikacji mobilnej HEBE.

PLUSY I BENEFITY

BENEFIT ZA REJESTRACJĘ

KLIENT OTRZYMUJE BON POWITALNY O WARTOŚCI 10 ZŁ PRZY PIERWSZYCH ZAKUPACH ZA MINIMUM 40 ZŁ.

RABATY DLA RODZICÓW

ZNIŻKI NA PRODUKTY DLA DZIECI WZRASTAJĄ DO 10%.

DO -50%

DO 50% ZNIŻKI NA OFERTY Z KARTĄ HEBE

TESTOWANIE PRODUKTÓW

MOŻLIWOŚĆ WZIĘCIA UDZIAŁU W TESTOWANIU PRODUKTÓW DOSTĘPNYCH W DROGERIACH HEBE

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli, Dzieci

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (sklepy stacjonarne)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www Aplikacja mobilna

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

Strona www Aplikacja mobilna SMS Email Facebook

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Ulotki, gazetki Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry