HORECA

HOTELE

brand

ALL OF ACCOR

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

ACCOR POLSKA SP Z O O

MARKA WSPIERANA

Hotele z grupy Accor

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Punkty Rabaty Przywileje

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

nie dotyczy

OPIS

Osoba korzystająca z programu ALL of Accor zbiera punkty, które może wymienić na zniżkę na rezerwację noclegów w hotelach sieci Accor na całym świecie.

PLUSY I BENEFITY

PUNKTY I NAGRODY

KLUBOWICZ OTRZYMUJE PUNKTY ZA USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ HOTELE OBJĘTE PROGRAMEM. SZCZEGÓŁY PUNKTACJI NA STRONIE: HTTPS://ALL.ACCOR.COM/LOYALTY-PROGRAM/EARN/STAY/INDEX.PL.SHTML

RABATY

DO 40% RABATU NA REZERWACJE W HOTELACH OBJĘTYCH PROGRAMEM ALL OF ACCOR.

BENEFITY

MOŻLIWOŚĆ WYKORZYSTANIA NAGROMADZONYCH PUNKTÓW U PARTNERÓW PROGRAMU: HTTPS://ALL.ACCOR.COM/LOYALTY-PROGRAM/PARTNERS/INDEX.PL.SHTML

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Dorośli, Kobiety, Mężczyźni

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

offline

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe Infolinia

KOMUNIKACJA ONLINE

Email

KOMUNIKACJA OFFLINE

-

CUSTOMER CARE ONLINE

Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry