HORECA

HOTELE

brand

ALL OF ACCOR

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

ACCOR POLSKA SP Z O O

MARKA WSPIERANA

Hotele z grupy Accor

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

Android iOS

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Punkty Rabaty Przywileje

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

nie dotyczy

OPIS

Grupa Accor, właściciel marek ibis, Mercure czy Novotel, z myślą o wymagających Klientach wprowadił program lojalnościowy Accor Live Limitless, który oferuje im nie tylko zniżki i rabaty, ale także unikatowe doświadczenia. Osoba korzystająca z programu ALL of Accor zbiera punkty, które może wymienić na zniżkę na rezerwację noclegów w hotelach sieci Accor na całym świecie. Lojlane uczestnictwo w Programie się opłaca, ponieważ opiera się on na statusach członkostwa. Wiąże się z nimi wiele korzyści. Organizator oferuje nastepujące poziomy: Classic (w chwili przystąpienia), Silver (dla Uczestników, którzy wydali co najmniej 800 € lub zrealizowali co najmniej 10 noclegów), Gold (dla Uczestników, którzy wydali co najmniej 2800 € lub zrealizowali co najmniej 30 noclegów), Platinum (dla Uczestników, którzy wydali co najmniej 5600 € na pobyt i usługi lub zrealizowali co najmniej 60 noclegów), Diamond (dla Uczestników, którzy wydali co najmniej 14000 € na pobyt i usługi). Członkowie ALL mogą zdobywać punkty, kiedy zatrzymują się w hotelach Accor, jedzą posiłki lub piją drinki w tysiącach barów i restauracji uczestniczących w programie. Członkowie ALL mogą też płacić punktami za posiłki w restauracjach i pobyty w hotelach, mając przy tym zapewnioną gwarancję najlepszej ceny przy rezerwacji pobytu z nawet 25-proc. rabatem. Program Accor Live Limitless ma zapewnić gościom hotelowym spersonalizowanie doświadczenia w połączeniu z szeregiem nagród i benefitów. Marka chce oddziaływać na emocje Klientów, dlatego za pomocą Programu Lojalnościowego tworzy niepowtarzalne doświadczenia w sektorze turystycznym. Pobyt w hotelu stał się ważnym elementem składającym się na wrażenia z podróży.

PLUSY I BENEFITY

PUNKTY

KIEDY UCZESTNIK SPĘDZA CO NAJMNIEJ JEDNĄ NOC W KTÓRYMŚ Z HOTELI ORGANIZATORA, NA JEGO KONCIE NALICZANE SĄ PUNKTY ORAZ STATUS ODPOWIADAJĄCE JEGO POBYTOWI. PRZELICZNIK PUNKTÓW RÓŻNI SIĘ OD SIEBIE WZGLĘDEM STATUSÓW CZŁONKOSTWA ORAZ RODZAJÓW HOTELI. PUNKTY MOŻNA ZDOBYWAĆ TAKŻE U PARTNERÓW ORAZ POPRZEZ KORZYSTANIE Z OFERT SPECJALNYCH I PROMOCYJNYCH.

PRZYWILEJE

KLUBOWICZ ALL MOGĄ LICZYĆ NA RÓŻNORODNE PRZYWILEJE ZALEŻNE OD ICH STATUSU CZŁONKOSTWA. MOŻESZ LICZYĆ MIĘDZY INNYMI NA NAPOJE POWITALNE, DOSTĘP DO PRZEDSPRZEDAŻY BILETÓW NA WYJĄTKOWE WYDARZENIA CZY PODWYŻSZENIE STANDARDU POKOJU

RABATY

DZIĘKI OFERTOM DOSTĘPNYM W PROGRAMIE MOŻESZ ZYSKAĆ NAWET DO 40% ZNIŻKI NA DEDYKOWANE OFERTY.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Dorośli, Kobiety, Mężczyźni

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

offline

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe Infolinia

KOMUNIKACJA ONLINE

Email

KOMUNIKACJA OFFLINE

-

CUSTOMER CARE ONLINE

Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry