HORECA

HOTELE

brand

FLAVOURS INSTANT BENEFIT

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

LOUVRE HOTELS GROUP SP Z O O

MARKA WSPIERANA

Hotele z grupy Louvre

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Punkty Rabaty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

nie dotyczy

OPIS

Osoba korzystająca z programu Flavours Instant Benefit otrzymuje dodatkową zniżkę na rezerwacje w hotelach grupy Louvre Hotels oraz może sprawdzać i zarządzać swoimi przeszłymi i przyszłymi rezerwacjami w Przestrzeni osobistej, klikając pozycję „moje rezerwacje”. Możliwość zdobycia nawet 6 punktów w programie Flavours za każde euro wydane w hotelach Golden Tulip, Tulip Inn i Royal Tulip zgodnie z zasadami programu. Pierwszy pobyt zgodny z zasadami programu powoduje przyznanie członkostwa na poziomie zaawansowanym. Za 10 nocy przysługuje członkostwo na poziomie srebrnym, a za 20 w okresie 12 miesięcy — na poziomie złotym.

PLUSY I BENEFITY

RABATY

5% RABATU NA KAŻDĄ REZERWACJĘ W HOTELACH OBJĘTYCH PROGRAMEM LOJALNOŚCIOWYM.

BENEFITY

PRIORYTETOWA POZYCJA NA LISTACH OCZEKUJĄCYCH. MOŻLIWOŚĆ PODWYŻSZENIA STANDARDU POKOJU, MOŻLIWOŚĆ WCZEŚNIEJSZEGO ZAMELDOWANIA, MOŻLIWOŚĆ PÓŹNIEJSZEGO WYMELDOWANIA.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Dorośli, Kobiety, Mężczyźni

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

offline

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www

REJESTRACJA OFFLINE

-

KOMUNIKACJA ONLINE

Email

KOMUNIKACJA OFFLINE

-

CUSTOMER CARE ONLINE

Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

-

Powrót do góry