FMCG

HANDEL ŚREDNIOPOWIERCHNIOWY

brand

DELIKARTA

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

EUROCASH Franczyza Sp. z o.o.

MARKA WSPIERANA

Delikatesy Centrum, Sklepy Mila

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Rabaty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

nie dotyczy

OPIS

Uczestnik Programu, który posiada kartę "Delikarta" może skorzystać z dodatkowych akcji promocyjnych, które będą dostępne w Sklepach Delikatesy Centrum oraz Sklepach Mila.

PLUSY I BENEFITY

PROMOCJE I WYDARZENIA

PO WYBRANIU ULUBIONEGO SKLEPU, KLUBOWICZ MOŻE KORZYSTAĆ Z PROMOCJI LOKALNYCH ORGANIZOWANYCH W WYBRANYM PRZEZ SIEBIE SKLEPIE.

RABATY

DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH DELIKARTĘ PRZYGOTOWANE SĄ SPECJALNE CENY NA WYBRANE PRODUKTY W SIECI DELIKATESY CENTRUM. PROMOCJE OZNACZONE SĄ POMARAŃCZOWYM ZNAKIEM "DELICENA I OSZCZĘDZAJ!"

BENEFITY

MOŻLIWOŚĆ TWORZENIA LISTY ZAKUPÓW.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Dorośli, Dzieci, Kobiety, Mężczyźni

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe Sklep

KOMUNIKACJA ONLINE

Strona www Email

KOMUNIKACJA OFFLINE

Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry