HORECA

HOTELE

brand

KARTA STAŁEGO KLIENTA

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

NOTÓWKA Sp. z o.o.

MARKA WSPIERANA

Hotel Crocus

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Rabaty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Kartę Stałego Klienta można otrzymać podczas pierwszej wizyty w Hotelu Crocus (pod warunkiem wykipienia co najmniej 2 noclegów). Klient wejdzie w jej posiadanie po upływie 21 dni. W ramach programu, klubowicz dostaje imienną kartę hotelową oraz bezimienną kartę restauracyjną.

PLUSY I BENEFITY

RABATY

OSOBIE POSIADAJĄCEJ KARTĘ STAŁEGO KLIENTA PRZYSŁUGUJE RABAT 10% NA USŁUGI HOTELOWE, 10% NA RESTAURACJĘ I LOBBY BAR ORAZ 10% NA ZABIEGI SPA.

ZNIŻKI

ZNIŻKI OBOWIĄZUJĄ JEDYNIE, JEŚLI KLIENT DOKONA REZERWACJI DROGĄ TELEFONICZNĄ LUB E-MAILOWĄ W RECEPCJI HOTELU.; OSOBA CHCĄCA UZYSKAĆ RABAT POWINNA POINFORMOWAĆ RECEPCJĘ O POSIADANIU KARTY NAJPÓŹNIEJ W DNIU PRZYJAZDU.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www

REJESTRACJA OFFLINE

-

KOMUNIKACJA ONLINE

SMS WWW Email Facebook

KOMUNIKACJA OFFLINE

List Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry