HORECA

HOTELE

brand

VIP PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

GRUPA ŁAPAJ Sp. z o.o.

MARKA WSPIERANA

Hotel VERDE MONTANA Wellness & SPA

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Rabaty Przywileje

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

VIP Program lojalnościowy jest dla wszystkich, którzy dokonują rezerwacji drogą on-line. Aby stać się jego uczestnikiem należy zarejestrować się na stronie www.verdemontana.pl oraz odbyć trzy wizyty w hotelu. Wówczas klient dostaje zieloną kartę VIP. Po dziesięciu zrealizowanych pobytach w hotelu, dokonanych drogą on-line, klient otrzymuje złotą kartę programu. Z kolei po dwudziestu pobytach w hotelu, klient dostaje platynową kartę VIP.

PLUSY I BENEFITY

ZIELONA KARTA VIP

Z ZIELONĄ KARTĄ VIP KLIENT OTRZYMUJE: 10% RABATU NA USŁUGI ZAMAWIANE ONLINE; MOŻLIWOŚĆ PÓŹNIEJSZEGO WYJAZDU - DO GODZINY 13:00 BEZ DODATKOWYCH OPŁAT; DRINK POWITALNY W HOTELOWYM BARZE.

ZŁOTA KARTA VIP

ZE ZŁOTĄ KARTĄ VIP KLIENT OTRZYMUJE: 15% RABATU NA USŁUGI ZAMAWIANE ONLINE; MOŻLIWOŚĆ PÓŹNIEJSZEGO WYJAZDU - DO GODZINY 13:00 BEZ DODATKOWYCH OPŁAT; WINO NA POWITANIE CZEKAJĄCE W POKOJU; KOLACJĘ DLA DWOJGA W HOTELOWEJ RESTAURACJI.

PLATYNOWA KARTA VIP

Z PLATYNOWĄ KARTĄ VIP KLIENT OTRZYMUJE: 20% RABATU NA USŁUGI ZAMAWIANE ON-LINE; GWARANCJĘ REZERWACJI 3 DNI PRZED PRZYJAZDEM; MOŻLIWOŚĆ PÓŹNIEJSZEGO WYJAZDU - DO GODZINY 13:00 BEZ DODATKOWYCH OPŁAT; WINO NA POWITANIE CZEKAJĄCE W POKOJU; KOLACJĘ DLA DWOJGA W HOTELOWEJ RESTAURACJI; VOUCHER SPA O WARTOŚCI 100 ZŁ DLA STAŁEGO GOŚCIA-(NIE DOTYCZY OSÓB TOWARZYSZĄCYCH).

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Online

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www

REJESTRACJA OFFLINE

-

KOMUNIKACJA ONLINE

WWW Email

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry