MODA

MODA INNE

brand

KARTA STAŁEGO KLIENTA

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

ORSKA Anna Orska-Oleszczyk

MARKA WSPIERANA

ORSKA

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Punkty Rabaty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

-

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Dzięki Karcie Stałego Klienta można zbierać punkty i wymieniać je na rabaty. Są one przyznawane według zasady 1 zł = 1 pkt. Po zebraniu, w okresie nie dłuższym niż 24 miesiące, 4000 punktów, klubowicz otrzymuje 10% rabatu na każde kolejne zakupy w sklepie ORSKA. Zniżka nie łączy się z innymi rabatami i ofertami.

PLUSY I BENEFITY

RABAT

PO ZEBRANIU W CIĄGU ROKU 4000 PUNKTÓW, KLIENT OTRZYMUJE 10% RABATU NA KAŻDE KOLEJNE ZAKUPY W WYBRANYCH BUTIKACH ORSKA ORAZ W SKLEPIE INTERNETOWYM.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (sklepy stacjonarne); Online (sklep internetowy: http://orska.pl/)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

-

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

WWW Email

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep

CUSTOMER CARE ONLINE

Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

-

Powrót do góry