FMCG

HANDEL TRADYCYJNY

brand

PO2JAMY RABATY

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 0
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

PIOTR I PAWEŁ S.A.

MARKA WSPIERANA

Piotr i Paweł

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

Android iOS

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Rabaty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Akcja "Po2jamy rabaty" ma dać podwójną satysfakcję z zakupów. Daje też dwie możliwości korzystania z programu. Klient może wybrać pomiędzy opcją natychmiastowego rabatu, a opcją odkładania środków na karcie. Natychmiastowy rabat naliczany jest na kartę uczestnika w zależności od wartości zakupów: 3% rabatu przy jednorazowym zakupie za kwotę od 50zł do 149,99 zł; 4% rabatu przy jednorazowym zakupie do 299,99 zł; 5% rabatu przy jednorazowym zakupie za kwotę od 300 zł. Klient sam decyduje czy wykorzystać odłożony rabat na zakupy czy też nadal go odkładać. Po osiągnięciu 25% rabatu, klient może dokonać zakupu produktów ze specjalnego Katalogu Produktów za 50% ceny. Wówczas cena półkowa produktu obniżana jest o 25% rabatu uzbieranego przez klienta, a Organizator obniża cenę o kolejne 25% wartości produktu. W efekcie klient płaci 50% ceny.

PLUSY I BENEFITY

RABATY

KLIENCI MOGĄ KORZYSTAĆ Z RABATU NA DWA SPOSOBY: MOŻNA WYBRAĆ POMIĘDZY OPCJĄ NATYCHMIASTOWEGO RABATU, A OPCJĄ ODKŁADANIA ŚRODKÓW NA KARCIE.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli, Dzieci

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (sklepy stacjonarne)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

-

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

Aplikacja mobilna SMS WWW Email Facebook

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Ulotki, gazetki

CUSTOMER CARE ONLINE

Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

-

Powrót do góry