MOTORYZACJA

STACJE PALIW

brand

SZARŻA PREZENTÓW

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 3
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

HUZAR PSP S.A

MARKA WSPIERANA

HUZAR

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

HUZAR PSP S.A

RODZAJ MECHANIKI

Punkty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Klienci, którzy zdecydują się na uczestnictwo w programie, mogą liczyć na nagrody. Żeby je jednak zdobyć, najpierw trzeba uzbierać odpowiednią liczbę punktów. Przyznawane są one po dokonaniu zakupów produktów objętych Programem. Zasady naliczania punktów dostępne są na stacjach Huzar. Następnie punkty można wymienić na nagrody (produkty i usługi) wskazane w Katalogu SZARŻA PREZENTÓW oraz na stronach internetowych HUZAR PSP.

PLUSY I BENEFITY

WYMIANA PUNKTÓW

ZEBRANE PUNKTY MOŻNA WYMIENIĆ NA NAGRODY, NP. LETNI PŁYN DO SPRYSKIWACZY (5L) - 39 PKT; TERMOS - 959 PKT; ŻELAZKO - 1220 PKT; TABLET - 3976 PKT.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (stacje paliw Huzar)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

-

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

SMS WWW Email Facebook

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Ulotki, gazetki Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry