PROGRAMY MULTIBRAND

PROGRAMY MULTIBRAND

brand

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY LYONESS

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 7,65
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Lyoness Europe AG

MARKA WSPIERANA

Multibrand

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

Android iOS

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Lyoness Poland Sp. z o.o.

RODZAJ MECHANIKI

Punkty Rabaty Member get Member

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Program Lojalnościowy Lyoness to w skrócie Cashback oraz Shopping Points. Jego uczestnicy mają prawo do otrzymania częściowego zwrotu pieniędzy za zakupy dokonane w sklepach prowadzonych przez partnerów handlowych, bez względu na kraj, w którym zostały dokonane. Kwota zwrotu wynosi do 5% sumy zakupu. Uczestnik programu gromadzi środki ze zwrotów na personalnym koncie w systemie (tzw. konto korzyści). Klienci mogą też otrzymywać tzw. Shopping Points. To, czy zostaną one przyznane i w jakiej ilości, zależy od kwoty zakupów oraz od warunków uzgodnionych z danym Partnerem Handlowym.

PLUSY I BENEFITY

CASHBACK (ZWROT PIENIĘDZY)

UCZESTNIK PROGRAMU OTRZYMUJE DO 5% CASHBACKU ZA ZAKUPY U PARTNERÓW HANDLOWYCH, ZAŚ W INDYWIDUALNYCH PRZYPADKACH PRZYZNAWANY JEST WYŻSZY PROCENT.

SHOPPING POINTS

SHOPPING POINTS OTRZYMUJE SIĘ ZA ZAKUPY ZAREJESTROWANE W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM LYONESS I DOKONANE U PARTNERÓW HANDLOWYCH. KLIENT MOŻE WYKORZYSTYWAĆ SHOPPING POINTS W CELU UZYSKANIA ZNIŻKI NA ZAKUPY DOKONANE W RAMACH OFERT SPECJALNYCH WSKAZANYCH NA STRONIE WWW.LYONESS.COM.

BONUS PRZYJACIELSKI

UCZESTNICY PROGRAMU MAJĄ MOŻLIWOŚĆ REJESTRACJI INNYCH OSÓB, BUDUJĄC WŁASNĄ STRUKTURĘ KONSUMENCKĄ. DZIĘKI TEMU ZYSKUJĄ TZW. „BONUS PRZYJACIELSKI” - CZYLI DODATKOWE ŚRODKI NA KONCIE OTRZYMANE Z ZAKUPÓW DOKONANYCH PRZEZ ZAREJESTROWANYCH PRZEZ SIEBIE UCZESTNIKÓW PROGRAMU, W WYSOKOŚCI 0,5% WARTOŚCI ICH TRANSAKCJI.

SPECJALNE OFERTY

KLUBOWICZE OTRZYMUJĄ SPECJALNE OFERTY I ZNIŻKI U PARTNERÓW HANDLOWYCH.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli, Dzieci

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Online (sklepy internetowe); Offline (sklepy stacjonarne)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www Aplikacja mobilna

REJESTRACJA OFFLINE

-

KOMUNIKACJA ONLINE

Aplikacja mobilna SMS WWW Email Facebook

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email Chat

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry