MOTORYZACJA

STACJE PALIW

brand

NAVIGATOR (IV EDYCJA)

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 6,08
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

LOTOS Paliwa Sp. z o.o.

MARKA WSPIERANA

LOTOS

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

Android iOS Windows

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Punkty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Program lojalnościowy stacji paliw LOTOS może nie gwarantuje jazdy bez trzymanki, ale z pewnością zatrzymuje przy sobie klientów. Aby trafić do grona klubowiczów należy dokonać zakupu na stacji paliw LOTOS. Następny krok to odebranie przy kasie Karty Navigator bądź Karty Rodzinnej. Ostatnia prosta to rejestracja w programie poprzez Internet lub Formularz Zgłoszeniowy. Dzięki temu klient ma możliwość zbierania punktów i odbierania za to nagród.

PLUSY I BENEFITY

PUNKTY NA START

NA DOBRY POCZĄTEK KLIENT MOŻE OTRZYMAĆ EXTRA PUNKTY: + 20 PKT ZA REJESTRACJĘ ONLINE; + 30 PKT ZA PODANIE ADRESU MAILOWEGO I WYRAŻENIE ZGODY NA OTRZYMYWANIE INFORMACJI HANDLOWYCH; + 20 PKT ZA PODANIE NUMERU TELEFONU I WYRAŻENIE ZGODY NA OTRZYMYWANIE INFORMACJI HANDLOWYCH.

NAGRODY

ZGROMADZONE PUNKTY MOŻNA WYMIENIAĆ NA NAGRODY, NP. 3000 PKT +2 GR - PLECAK ROWEROWY; 2200 PKT +2 GR - TOSTER; 15000 PKT +2 GR - ROBOT KUCHENNY.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (stacje paliw LOTOS)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www Aplikacja mobilna

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

Aplikacja mobilna SMS WWW Email

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry