MODA

MODA INNE

brand

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 5
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Igor Nawrocki

MARKA WSPIERANA

talizman.pl

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Punkty Rabaty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Żeby dołączyć do programu wystarczy zarejestrować się w sklepie Talizman.pl. Punkty są naliczane za zakup produktów według następującej zasady: każde pełne 1 zł brutto wartości danego towaru = 1 punkt. Za każde zebrane 100 punktów, klient otrzymuje 3 zł rabatu. Wartość kuponu nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia.

PLUSY I BENEFITY

RABAT

ZBIERANIE PUNKTÓW WYCHODZI NA PLUS, BO ZA KAŻDE WYDANE 1 ZŁ, KLIENT OTRZYMUJE 1 PKT. PO UZBIERANIU 100 PKT, KLIENT MOŻE DOSTAĆ 3 ZŁ RABATU.

RABAT POWITALNY

KLIENT OTRZYMUJE NA START RABAT POWITALNY W WYSOKOŚCI 10%.

PREZENT URODZINOWY

W DNIU URODZIN MOŻNA DOSTAĆ PREZENT W POSTACI RABATU 10% NA CAŁY ASORTYMENT.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Online (sklep internetowy: https://talizman.pl/)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

Strona www

REJESTRACJA OFFLINE

-

KOMUNIKACJA ONLINE

WWW Email

KOMUNIKACJA OFFLINE

Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email Formularz kontaktowy

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry