MOTORYZACJA

SPRZEDAŻ CZĘŚĆI I AKCESORIÓW

brand

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY INTER PREMIUM

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 5
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

INTER PARTS

MARKA WSPIERANA

Inter Parts

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

I Marketing Inter Parts Sp. z o.o. Spółka Komandytowo Akcyjna

RODZAJ MECHANIKI

Punkty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

08.05.2017

OPIS

Program INTER PREMIUM był programem punktowym. Zgodnie z tabelą przeliczeniową, posiadacz karty, który prowadził działalność gospodarczą, otrzymywał 1 pkt. za każde 50 zł wydane na towary Inter Parts. Z kolei klient nie prowadzący działalności gospodarczej otrzymywał 2 pkt. za każde wydane 50 zł. Program został zamknięty 8 maja 2017 roku.

PLUSY I BENEFITY

WYMIANA PUNKTÓW

PUNKTY MOŻNA BYŁO WYMIENIAĆ NA NAGRODY ZAWARTE W KATALOGU NAGRÓD, NP. 300 PKT = CB RADIO ALAN.

PUNKTY DODATKOWE

OPRÓCZ PUNKTÓW PRZYZNAWANYCH WEDŁUG TABELI PRZELICZENIOWEJ, KLIENT MÓGŁ ZDOBYĆ PUNKTY W RAMACH PROGRAMÓW PROMOCYJNYCH I PREMIOWYCH.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Mężczyźni, Kobiety
Dorośli

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (oddziały firmy Inter Parts)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

-

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe

KOMUNIKACJA ONLINE

WWW Email Facebook

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry