HEALTHCARE & BEAUTY

PRODUCENCI KOSMETYKÓW I SUPELEMENTÓW

brand

GOLDEN ROSE KARTA KLIENTA

Ogólna ocena atrakcyjności programu, z punktu widzenia uczestnika

OCENA: 4
SZCZEGÓŁY
MENU
INFORMACJE
OPIS
PLUSY I BENEFITY
TARGET I DYSTRYBUCJA
KOMUNIKACJA

INFORMACJE PODSTAWOWE

ORGANIZATOR

Golden Rose Sp. z o.o.

MARKA WSPIERANA

Golden Rose

STRONA WWW

FACEBOOK

APLIKACJA MOBILNA

-

AGENCJA ODPOWIEDZIALNA

Brak informacji

RODZAJ MECHANIKI

Rabaty

LICZBA PUNKTÓW/SKLEPÓW

DATA ZAMKNIĘCIA

Nie dotyczy

OPIS

Karta klienta to karta lojalnościowa, na którą uczestnik zbiera pieczątki. Za jedno wydane 25 zł należy się jedna pieczątka. Wielokrotność kwoty 25 zł powoduje wielokrotność liczby otrzymanych pieczątek. Po zebraniu przez klienta 10 pieczątek w okresie roku od momentu wydania karty klientowi przysługuje jednorazowy rabat w wysokości 25% na zakupy w dowolnym sklepie Golden Rose. Rabat nie łączy się z innymi promocjami. Karta jest ważna przez rok od momentu jej wydania. Po wykorzystaniu karty zostaje zakładana nowa.

PLUSY I BENEFITY

PIECZĄTKI

PO ZEBRANIU 10 PIECZĄTEK ( 1 PIECZĄTKA-KAŻDE WYDANE 25 ZŁ) UCZESTNIK PROGRAMU OTRZYMUJE RABAT W WYSOKOŚCI 25% NA KOLEJNE ZAKUPY

NEWSLETTER

INFORMACJE O NOWOŚCIACH I PROMOCJACH DEDYKOWANYCH WYŁĄCZNIE DLA STAŁYCH KLIENTÓW GOLDEN ROSE

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych przez Loyalty Point Sp. z o. o. , rozwiń >> Wyrażam zgodę na wysyłanie na podane przeze mnie: adres e-mail lub numer telefonu, informacji o charakterze handlowym oraz marketingowym przesyłanych rozwiń >>

TARGET PROGRAMU ORAZ DYSTRYBUCJA

TARGET PROGRAMU

Kobiety
Dorośli

DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW

Offline (sklepy stacjonarne)

KOMUNIKACJA

REJESTRACJA ONLINE

-

REJESTRACJA OFFLINE

Formularze papierowe Sklep

KOMUNIKACJA ONLINE

Email Facebook

KOMUNIKACJA OFFLINE

Sklep Infolinia

CUSTOMER CARE ONLINE

Email

CUSTOMER CARE OFFLINE

Call center

Powrót do góry